Наша продукція є крихкою і, на жаль, бувають випадки, що поштові служби б’ють вміст посилочок. В такому випадку вам не потрібно робити відмову на відділенні - сміливо перевіряйте вдома. Якщо ваше замовлення прийшло розбитим - сфотографуйте посилку, відправте нам фото і ми повернемо вам кошти або зробимо заміну за свій рахунок. Від себе обіцяємо надійно і гарно запакувати. Ми не використовуємо пупирчату плівку і пінопласт, натомість наповнюємо коробочки духмяним сіном з Карпатських полонин, вручну підписуємо кожну коробочку і прикрашаємо оберемком гірських квітів.

 

Якщо з якихось причин товар вам не підійшов, ми можемо зробити заміну (за рахунок отримувача) або повернути кошти. Для цього зверніться до нас не пізніше 14 днів після отримання.

 

Ми не приймаємо повернення, якщо:

  • Є ознаки використання або втрачено товарний вигляд

  • Товари зроблені за замовленням покупця (на товарі розміщені ініціали, дати та зображення, запропоновані покупцем; товар зроблений за індивідуальними мірками покупця тощо)

  • Товар неналежної якості.